středa 6. března 2013

Mixit ochutnávka

Před 14 dny definitivně padly poslední zásoby müsli Mixit. Nejvíc mi zachutnal vánoční mix s roztomilým tubusem, o kterém jsem psala zde.


Další objednávka byla o to příjemnější, že jsem na ni uplatnila slevový poukaz, který jsem dostala darem k vánocům od své sestřičky. A co konkrétně jsem vybrala?

1) Velikonoční mix ( dodáno v zeleném tubusu s roztomilým punkovým kuřátkem )


Složení:

Sušené hrušky a jablka, vlašský ořech, mandle, brusinky, extrudované kuličky,čokoládové hobliny a poleva, pšeničné lupínky křupavé, banánový extrakt,ovesné vločky, ovesné lupínky křupavé, mléčná čokoláda Belgie, cornflakes, čokoládová vejce (mléčná čok., rostlinné tuky, suš. syrovátka, slun.lecitin, barviva, leštící látky)
 
700g za 179,-Kč

2) Maxipes Fík ( již z minula ozkoušená kombinace s čokoládovými hoblinkami a křupavým banánem )


Složení:

Celozrnné pšeničné lupínky s čokoládou, banán, mandle plátky, fíky, datle

700g za 135,-Kč

3) Nahoď baťoh ( plánuji otestovat v terénu, tedy v práci :) )

Složení:

Kukuřičné lupínky, med, ječné vločky, ovesné a špaldové lupínky křupavé, pohankové lupínky BIO, dýňová a konopná semena, makadamové a pekanové ořechy, arašídy, banán, kiwi lyofilizované, borůvky, višně, žlutý meloun

700g za 199,-Kč


2 komentáře:

  1. Kterýpak z mixíků Ti chutnal nejvíce? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě vede Maxipes, ten je super. Nejmíň mi chutnal Nahoď baťoh, už bych si ho neobjednala, je v něm kyselé kiwi a nechutné konopné semínka :(

      Vymazat

Děkuji za komentář